Zarządzanie sprzedażą
-
Automatyczne zamówienia - uzupełnianie stanu magazynowego
Integracja platformy Pasejo z wFirma.pl daje właścicielom sklepów internetowych wiele możliwości. Jedną z nich jest automatyczne zamówienia towarów od dostawców. Przeczytaj i dowiedz się, jak wygląda uzupełnianie stanu magazynowego na Pasejo.pl. -
Statusy zamówień pomocne w zarządzaniu sprzedażą
Dostępne w ramach platformy Pasejo statusy zamówień to - nowe, oczekiwanie płatności, przyjęcie do realizacji, zrealizowane, zakończone i anulowane. Administrator ma możliwość zdefiniowania własnych i przypisania ich poszczególnym zamówieniom w sklepie. -
Zarządzanie klientami sklepu internetowego
Sprzedawca ma dostęp do pełnej bazy dany klientów, którzy zrobili zakupy w jego sklepie internetowym. Funkcja "Zarządzanie klientami" obejmuje podgląd informacji na ich temat i możliwość modyfikacji danych na jego temat. -
Przesyłki - zarządzanie wysyłanym ze sklepu towarem
Administrator sklepu może zarządzać i kontrolować status przesyłek z poziomu panelu, zwłaszcza takie dane jak dane dostawy, lista produktów, dane nadawcy i sklepu. -
Raporty i zestawienia przydatne w zarządzaniu sklepem
Zarządzający sklepem ma wgląd w kluczowe dla jego prowadzenia zestawienia. Raporty dotyczące produktów, kategorii i promocji w jednym miejscu zostały poszerzone o podsumowanie opinii i komentarzy zamieszczanych na stronach sklepu. -
Lista zamówień - kompleksowe zestawienie aktywności klientów
Administrator sklepu ma możliwość z poziomu panelu podejrzeć spis wszystkich zamówień składanych w sklepie. Kompleksowa lista zamówień z opcją edytowania poszczególnych z nich to możliwości zapewnianych przez system. -
Zarządzanie terminami dostaw w Twoim e-sklepie
Administrator sklepu ma możliwość definiowania terminów dostawy obowiązujących w danym e-sklepie. Zarządzanie terminami dostaw to możliwość elastycznego ustawiania dogodnych przedziałów czasowych i domyślne ustawienia preferowanych wartości.