Raporty i zestawienia przydatne w zarządzaniu sklepem
Raporty to narzędzie w systemie Pasejo, generujące statystyki dotyczące sklepu. Zawiera wskaźniki sprzedaży, popularność poszczególnych kategorii i produktów oraz szczegóły ustawionych promocji. Moduły z raportami są widoczne od razu po wejściu w panel administracyjny. Dzięki danym, które generują można zoptymalizować sprzedaż oraz wyselekcjonować produkty, cieszące się największym zainteresowaniem klientów, a także opracować strategię promocji i zwiększenia sprzedaży.
Raporty - statystyki
W tej zakładce administrator ma dostęp do podstawowych statystyk w podziale na produkty, kategorie oraz promocje.
Produkty
- Wszystkie - wartość dotyczy liczby wszystkich produktów, zarówno aktywnych, jak i nieaktywnych,
- Aktywne - produkty z włączoną widocznością, nieaktywne po stronie sklepu,
- Nieaktywne - produkty z wyłączoną widocznością, nieaktywne po stronie sklepu,
- Nowe - produkty wprowadzone w przeciągu ostatnich 7 dni,
- Warianty - suma wprowadzonych wariantów,
- Bez producenta - produkty, w przypadku których nie określono producenta,
- Z niskim stanem - to aktywne produkty o stanie magazynowym, określonym jako niski z poziomu administratora (tabela do wglądu po kliknięciu w pozycję).
Kategorie
- Główne - liczba kategorii nadrzędnych,
- Podkategorie - liczba kategorii podlegających pod wyżej wymienione,
- Top 5 kategorii (sprzedaż) - to pierwsze 5 kategorii, w obrębie których sprzedano najwięcej produktów.
Promocje
- W trakcie promocji - wszystkie produkty objęte obecnie promocją,
- Po promocji - z datą zakończenia przypadającą na ostatnie 5 dni,
- Nadchodzące promocje - z wystawiona datą rozpoczęcia obejmującą najbliższe 5 dni.
Raporty - komentarze i opinie
W tej sekcji administrator może zobaczyć, które komentarze oczekują na zaakceptowanie, zaakceptować je, odrzucić lub dokonać odpowiednich modyfikacji. Komentarze dotyczą wpisów na blogu oraz produktów.
-
Panel zarządzania sklepem internetowym
Panel zarządzania to zestawienie najważniejszych dla prowadzącego sklep internetowy informacji - kompleksowy wykaz aktywności klientów w sklepie, najważniejsze statystyki sprzedaży i najnowsze zamówienia będą widoczne po zalogowaniu.
Czytaj więcej -
Zarządzanie danymi sklepu internetowego
Zarządzanie danymi sklepu internetowego pozwala dowolnie edytować dane oraz widoczność sklepu, a także zmieniać jego kolorystykę czy wygląd wiadomości mailowych. Przeczytaj jak to robić w systemie Pasejo.
Czytaj więcej