Zarządzanie klientami sklepu internetowego
W sklepie na platformie Pasejo każdy administrator może skorzystać z funkcji "Zarządzanie klientami". Tam w module KLIENCI ma dostęp do listy wszystkich klientów - czyli danych osób, które dokonały zakupu w jego sklepie. Dzięki tym narzędziom właściciel sklepu, może archiwizować dane dotyczące użytkowników sklepu, którzy dokonali już zakupu i w razie potrzeby przesłać je klientowi. Wśród takich informacji znajdują się: adres e-mail, numer telefonu czy szczegóły dokonanych zamówień.
Zarządzanie klientami sklepu - podgląd danych klienta
Po kliknięciu w daną pozycję z listy następuje przejście do szczegółów danego klienta. Administrator ma w tym miejscu możliwość wglądu oraz edycji podstawowych danych.
Zarządzanie klientami sklepu - edycja danych klienta
Po kliknięciu w adres na liście otwiera się okno, w którym można dokonać modyfikacji danych. Administrator może także zmienić ustawienia dotyczące tego, który adres ma znaleźć się na dokumencie sprzedaży, a który przeznaczony jest do wysyłki. Wpisywane w polach dane zapisują się automatycznie i nie wymagają dodatkowego potwierdzenia.
Klikając w widoku głównym na dane zamówienie, przechodzimy do jego szczegółów, także możliwych do modyfikacji.
-
Zarządzanie terminami dostaw w sklepie
Administrator sklepu ma możliwość definiowania terminów dostawy obowiązujących w danym e-sklepie. Zarządzanie terminami dostaw to możliwość elastycznego ustawiania dogodnych przedziałów czasowych i domyślne ustawienia preferowanych wartości.
Czytaj więcej -
Przesyłki - zarządzanie wysyłanym ze sklepu towarem
Administrator sklepu może zarządzać i kontrolować status przesyłek z poziomu panelu, zwłaszcza takie dane jak dane dostawy, lista produktów, dane nadawcy i sklepu.
Czytaj więcej