Zarządzanie klientami sklepu internetowego

Udostępnij:

W sklepie na platformie Pasejo każdy administrator może skorzystać z funkcji "Zarządzanie klientami". Tam w module KLIENCI ma dostęp do listy wszystkich klientów - czyli danych osób, które dokonały zakupu w jego sklepie. Dzięki tym narzędziom właściciel sklepu, może archiwizować dane dotyczące użytkowników sklepu, którzy dokonali już zakupu i w razie potrzeby przesłać je klientowi. Wśród takich informacji znajdują się: adres e-mail, numer telefonu czy szczegóły dokonanych zamówień.

Zarządzanie klientami sklepu - podgląd danych klienta

Po kliknięciu w daną pozycję z listy następuje przejście do szczegółów danego klienta. Administrator ma w tym miejscu możliwość wglądu oraz edycji podstawowych danych.

zarządzanie klientami

Zarządzanie klientami sklepu - edycja danych klienta

Po kliknięciu w adres na liście otwiera się okno, w którym można dokonać modyfikacji danych. Administrator może także zmienić ustawienia dotyczące tego, który adres ma znaleźć się na dokumencie sprzedaży, a który przeznaczony jest do wysyłki. Wpisywane w polach dane zapisują się automatycznie i nie wymagają dodatkowego potwierdzenia.

zarządzanie klientami

Klikając w widoku głównym na dane zamówienie, przechodzimy do jego szczegółów, także możliwych do modyfikacji.

Udostępnij:

Nasze serwisy:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności i Polityką Cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.