Przesyłki - zarządzanie wysyłanym ze sklepu towarem
W tej części administrator ma dostęp do listy nadanych przesyłek. Po kliknięciu w wybrany nagłówek użytkownik może ustalić kolejność wyświetlania elementów. Dostępne kryteria sortowania to:
- Numer przesyłki,
- Data wysłania,
- Dostawa (porządek alfabetyczny).
Po kliknięciu w numer przesyłki, która nie została jeszcze wysłana, następuje przekierowanie do szczegółów z nią związanych. Dostępne w tym miejscu moduły to:
- Dane dostawy - pobrane z danych podanych przez klienta, możliwe do edycji w szczegółach zamówienia (Zamówienie » Widok konkretnego zamówienia z listy),
- Dane nadawcy - pobrane z ustawień sklepu, możliwe do edycji w zakładce Ustawienia » Dane sklepu,
- Produkty w przesyłce - możliwość modyfikacji liczby produktów w paczce oraz waga produktów pobierana z danych produktu,
- Dane przesyłki - po uzupełnieniu wymaganych danych użytkownik zatwierdza wysyłkę zielonym przyciskiem Wyślij.
Po wysłaniu przesyłki następuje przekierowanie do szczegółów zamówienia, gdzie możemy m.in. utworzyć kolejną przesyłkę. Można tam też przejść bezpośrednio z listy przesyłek, klikając w numer zamówienia odpowiedniej pozycji z listy.
Więcej informacji o zakładce Zamówienia zamieściliśmy w artykule: Sposoby dostawy.
-
Aktywacja integracji z obsługą logistyczną Apaczka
Integracja sklepu internetowego z obsługą logistyczną Apaczka daje sprzedającemu możliwość doboru odpowiedniego sposobu dostawy. Można również przypisać poszczególne metody doręczeń do kategorii bądź ustawić jako dostępną dla wszystkich produktów.
Czytaj więcej -
Paczkomaty - aktywacja integracji ze skrzynkami pocztowymi
Zarządzający sklepem ma możliwość aktywowania integracji z systemem Paczkomaty 24/7. Dzięki czemu z poziomu panelu administracyjnego może utworzyć przesyłkę, a następnie przez automatyczne przekierowanie na platformę InPost przekazać ją do realizacji.
Czytaj więcej