Lista zamówień - kompleksowe zestawienie aktywności klientów

Udostępnij:

Lista zamówień w systemie Pasejo to miejsce gdzie możesz zmienić status dowolnego zamówienia oraz wejść w jego bardziej szczegółową edycję.

Lista zamówień - jak jej używać?

W zakładce ZAMÓWIENIA użytkownik ma dostęp do narzędzi:

  1. lista zamówień, z której może przejść do szczegółowego widoku konkretnego zamówienia,
  2. ustawienia zamówień z możliwością:
    • ustalenia kolejnego numeru zamówienia. System nie zastosuje uzupełnionego numeru jeśli będzie on mniejszy niż numer najnowszego zamówienia.
    • zdefiniowania zamówień cyklicznych (jeśli włączono dodatek Zamówienia cykliczne).

Edycja konkretnego zamówienia

Dane podstawowe

W tym module administrator sklepu może zarządzać danymi zamówienia takimi jak:

  • Status - wybór z listy spośród ustawionych wcześniej statusów (ZAMÓWIENIA » STATUSY),
  • Klient - po kliknięciu w imię i nazwisko klienta można przejść do jego szczegółów,
  • Faktura/Paragon - generowanie/pobieranie dokumentu sprzedaży.

Oprócz tego po uruchomieniu trybu edycji (przycisk popraw dane w prawym górnym rogu) użytkownik może modyfikować moduły:

  • Płatność - zmiana rodzaju płatności,
  • Dostawa - zmiana rodzaju dostawy,
  • Faktura /Paragon - zmiana preferowanego dokumentu sprzedaży.

lista zamówień - zarządzanie panelem produktu

Zawartość zamówienia

Kliknięcie na nazwę danego produktu powoduje przejście do jego szczegółów w ustawieniach sklepu. (przekierowanie do Produkty » Wybrany Produkt)

Po uruchomieniu trybu edycji (popraw zawartość) administrator może z tego miejsca modyfikować:

  • Cenę produktu,
  • Ilość,
  • Listę zamówionych produktów - za pomocą wyszukiwarki można dodać produkt.

lista zamówień - zarządzanie panelem produktu
lista zamówień - zarządzanie panelem produktu

Płatności

Moduł pojawia się przy wyborze płatności internetowych, takich jak PayPal czy PayU, i zawiera szczegóły odnotowanej płatności lub informacje o jej braku.

Szczegóły przesyłki

Z tego miejsca administrator sklepu może przejść bezpośrednio do sekcji nadawania przesyłki poprzez kliknięcie w przycisk Nadaj przesyłkę. (przekierowanie do Zamówienia » Przesyłki)

 lista zamówień - zarządzanie panelem produktu

Gdy przesyłka jest już utworzona, w tym miejscu wyświetlą się jej szczegóły, możliwość usunięcia oraz nadania nowej.

lista zamówień

Adresy

Ostatnie moduły dotyczą adresu na dokumencie sprzedaży, adresu wysyłki (jeśli dotyczy - w przypadku odbioru osobistego nie pojawia się pole, które należy uzupełnić o adres wysyłki) oraz ewentualnych uwag od klienta. Dane adresowe podlegają z tego miejsca edycji.

lista zamówień

Udostępnij:

Nasze serwisy:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.