Wsparcie techniczne dla administratora sklepu

Udostępnij:

W trosce o naszych użytkowników stworzyliśmy stronę Pomoc Pasejo, na której znajdują się wszelkie informacje przydatne podczas pracy w systemie, oraz stronę Akademia Pasejo, na której umieściliśmy wskazówki dla osób rozwijających własny e-biznes. Poza naszymi serwisami administratorzy sklepów mogą liczyć również na wsparcie techniczne naszych ekspertów.

Wsparcie techniczne - jak z niego skorzystać?

W razie dodatkowych problemów technicznych z obsługą lub konfiguracją sklepu użytkownicy mogą również liczyć na indywidualną pomoc ekspertów. Wsparcie techniczne prowadzimy dwoma kanałami:

  • bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego poprzez odnośnik Pomoc Techniczna. Jeśli użytkownik nie jest zalogowany do systemu wFirma.pl w tym samym oknie przeglądarki, po skorzystaniu z tej opcji zostanie przeniesiony do formularza kontaktowego. Natomiast w przypadku, gdy użytkownik jest zalogowany do systemu wFirma.pl w tym samym oknie przeglądarki, odnośnik Pomoc Techniczna przekierowuje do okna Zapytaj Eksperta po stronie systemu wFirma.pl. Zalecamy korzystanie z tego sposobu, gdyż znacznie skraca on czas oczekiwania na odpowiedź.

Wsparcie techniczne dla administratora sklepu

Wsparcie techniczne dla administratora sklepu

Udostępnij:

Nasze serwisy:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności i Polityką Cookies . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.