Wsparcie techniczne dla administratora sklepu
W trosce o naszych użytkowników stworzyliśmy stronę Pomoc Pasejo, na której znajdują się wszelkie informacje przydatne podczas pracy w systemie, oraz stronę Akademia Pasejo, na której umieściliśmy wskazówki dla osób rozwijających własny e-biznes. Poza naszymi serwisami administratorzy sklepów mogą liczyć również na wsparcie techniczne naszych ekspertów.
Wsparcie techniczne - jak z niego skorzystać?
W razie dodatkowych problemów technicznych z obsługą lub konfiguracją sklepu użytkownicy mogą również liczyć na indywidualną pomoc ekspertów. Wsparcie techniczne prowadzimy dwoma kanałami:
- bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego poprzez odnośnik Pomoc Techniczna. Jeśli użytkownik nie jest zalogowany do systemu wFirma.pl w tym samym oknie przeglądarki, po skorzystaniu z tej opcji zostanie przeniesiony do formularza kontaktowego. Natomiast w przypadku, gdy użytkownik jest zalogowany do systemu wFirma.pl w tym samym oknie przeglądarki, odnośnik Pomoc Techniczna przekierowuje do okna Zapytaj Eksperta po stronie systemu wFirma.pl. Zalecamy korzystanie z tego sposobu, gdyż znacznie skraca on czas oczekiwania na odpowiedź.
- w postaci pisemnych wiadomości na Forum dla Biznesu, w sekcji dedykowanej platformie Pasejo.
-
Zarządzanie danymi sklepu internetowego w systemie Pasejo
Zarządzanie danymi sklepu internetowego pozwala dowolnie edytować dane oraz widoczność sklepu, a także zmieniać jego kolorystykę czy wygląd wiadomości mailowych. Przeczytaj jak to robić w systemie Pasejo.
Czytaj więcej -
Własna domena - sklep pasejo na indywidualnej domenie
Administrator sklepu założonego na platformie Pasejo może dokonać zmiany tymczasowego adresu strony sklepu na indywidualny. Własna domena dla sklepu w ramach platformy wymaga odpowiedniej konfiguracji oraz uzupełnienia danych w panelu zarządzania.
Czytaj więcej