Aktywacja integracji z obsługą logistyczną Apaczka
Apaczka to system logistyczny służący do zarządzania przesyłkami w Twoim sklepie internetowym. Umożliwia łatwą obsługę sklepu internetowego - zamawianie i kontrolowanie przesyłek kurierskich oraz daje klientom szeroki wybór dostaw towaru.
Korzystanie z funkcji możliwe jest po włączeniu dodatku, aby go uruchomić należy przejść do zakładki DODATKI » LISTA DODATKÓW, wybrać funkcjonalność i kliknąć przycisk TESTUJ.
Apaczka - aktywacja integracji
W celu przeprowadzenia integracji należy założyć konto w systemie Apaczka, uzyskać login, hasło oraz skontaktować się z BOK Apaczki w celu uzyskania klucza API. Następnie dane te uzupełnić w zakładce INTEGRACJE » APACZKA i kliknąć przycisk POŁĄCZ. Należy również uzupełnić pola Numer konta i Osoba kontaktowa, potrzebne do realizacji przesyłek pobraniowych.
Następnie w zakładce ZAMÓWIENIA » SPOSOBY DOSTAWY można włączyć wybrane opcje dostawy. Obecnie możliwe jest dodanie wyłącznie przesyłek DHL i DPD, oferta innych kurierów będzie sukcesywnie poszerzana.
Poszczególne metody dotyczą:
-
DHL Standard - usługa doręczania przesyłek w systemie „od drzwi do drzwi”, następnego dnia roboczego, pod każdy adres w Polsce,
-
DHL Express 12 - dokumenty lub paczki, które muszą dotrzeć przed 12.00 następnego dnia roboczego do któregoś z dużych miast w Polsce - jest to usługa doręczenia przesyłek w systemie „od drzwi do drzwi”,
-
DHL Express 9 - wysyłka pilnych dokumentów i paczek na terenie Polski - zintegrowana sieć krajowa umożliwi dostawę przesyłek do najważniejszych miast przed godziną 9:00,
-
DHL Express 17-22 - usługa doręczania przesyłek w systemie „od drzwi do drzwi” następnego dnia roboczego między godziną 17.00 a 22.00 pod każdy adres w Polsce.
- DPD Kraj - usługa ze standardowym czasem doręczenia wynoszącym jeden dzień. Cena usługi zawiera ubezpieczenie do kwoty 1000 zł,
- DPD Zagranica - usługa ze standardowym czasem doręczenia wynoszącym od 2 do 5 dni w Europie. Cena usługi zawiera ubezpieczenie do kwoty 1000 zł.
Po kliknięciu na metodę dostawy można ją włączyć i przypisać do wybranych kategorii lub ustawić jako dostępną dla wszystkich produktów.
-
Integracja z wFirma.pl
Integracja wFirma.pl daje możliwość połączenia sklepu z wieloma narzędziami niezbędnymi do jego prowadzenia. Sprzedający po aktywacji połączenia może wystawiać dokument sprzedaży, zarządzać magazynem i produktami oraz prowadzić księgowość internetową.
Czytaj więcej -
Paczkomaty - aktywacja integracji ze skrzynkami pocztowymi
Zarządzający sklepem ma możliwość aktywowania integracji z systemem Paczkomaty 24/7. Dzięki czemu z poziomu panelu administracyjnego może utworzyć przesyłkę, a następnie przez automatyczne przekierowanie na platformę InPost przekazać ją do realizacji.
Czytaj więcej