Aktualizacja sklepu do nowej wersji krok po kroku
W przypadku dostępnej kolejnej wersji systemu, w panelu administracyjnym pojawia się pasek informujący o możliwości przeprowadzenia aktualizacji. Aktualizacja sklepu jest niezbędna do działania wszystkich nowych funkcji.
Aktualizacja sklepu - jak ją przeprowadzić?
Po kliknięciu w przycisk Zaktualizuj już teraz!, pojawi się lista wprowadzanych zmian: nowych funkcji, ulepszeń obecnych rozwiązań oraz poprawek dotychczasowych błędów.
Potwierdzenie chęci dokonania aktualizacji sklepu poprzez wybór przycisku Rozpocznij aktualizację powoduje chwilową (trwającą kilka sekund) przerwę w działaniu panelu administracyjnego.
Po zakończeniu aktualizacji możliwa będzie dalsza praca na sklepie.
-
Reklama w tle strony sklepu internetowego
Administrator może ustawić dowolne tło, które będzie widoczne w publicznym widoku sklepu. Reklama w tle strony daje możliwość urozmaicenia wyglądu sklepu. Sprzedający określa także, do jakiej strony nastąpi przekierowanie klienta po kliknięciu w tło.
Czytaj więcej -
Magazyn sklepu internetowego i zarządzanie nim
Kontrola stanów magazynowych sklepu i dodanie do każdego produktu odpowiednich parametrów - te możliwości dostępne są dla właściciela sklepu dzięki opcji Magazyn.
Czytaj więcej