Paczkomaty - aktywacja integracji ze skrzynkami pocztowymi
Paczkomaty 24 to łatwa i szybka dostawa towarów w Twoim sklepie internetowym. System daje możliwość sprawnego doręczania przesyłek do paczkomatów oraz przy pomocy kuriera. Jest to jeden z elementów sklepu, którego najczęściej szukają klienci przy wyborze metody dostarczenia zakupów. Firma posiada 2225 punktów paczkomatów, w których nadasz przesyłkę. Adresaci mają możliwość odbioru również w punktach partnerskich.
Korzystanie z funkcji możliwe jest po włączeniu dodatku. Aby go uruchomić należy przejść do zakładki DODATKI » LISTA DODATKÓW, wybrać funkcję i kliknąć przycisk TESTUJ.
Platforma Pasejo umożliwia integrację z systemem Paczkomaty, dzięki której użytkownik w trakcie składania zamówienia może skorzystać z tej formy przesyłki i wybrać adres preferowanego paczkomatu.
Integracja z systemem Paczkomaty 24/7
W celu przeprowadzenia integracji należy założyć konto w systemie Paczkomaty i uzyskać Adres e-mail użytkownika API oraz Hasło użytkownika API. Adres e-mail i hasło są tożsame z danymi użytymi do rejestracji.
Następnie dane te należy uzupełnić w zakładce INTEGRACJE » PACZKOMATY i kliknąć przycisk POŁĄCZ.
W zakładce ZAMÓWIENIA » SPOSOBY DOSTAWY pojawi się nowa forma dostawy - PACZKOMATY 24/7. Mamy możliwość skonfigurowania niektórych elementów tej formy dostawy - zmiany nazwy, kosztu lub minimalnej i maksymalnej wartości zamówienia. Można również ustawić metody płatności, dla których dostępna będzie ta forma dostawy, oraz kategorie. Możemy ustawić także sposób dostawy dla wszystkich produktów, zaznaczając checkbox DOSTĘPNY DLA WSZYSTKICH PRODUKTÓW.
Następnie suwak WIDOCZNOŚĆ należy ustawić w pozycji TAK, aby sposób dostawy był widoczny.
Sposób dostawy będzie widoczny dla klientów naszego sklepu. Kiedy otrzymamy zamówienie z formą przesyłki Paczkomaty, mamy możliwość utworzenia przesyłki z panelu Pasejo.
Paczkomaty - tworzenie przesyłki
W tym celu należy w zakładce ZAMÓWIENIA » LISTA ZAMÓWIEŃ wybrać dane zamówienie i kliknąć przycisk UTWÓRZ PRZESYŁKĘ.
Zostaniemy automatycznie przekierowani do nowo utworzonego zamówienia, gdzie możemy zaktualizować lub dodać dodatkowe dane. Następnie należy kliknąć przycisk WYŚLIJ - zamówienie zostanie przesłane do systemu Paczkomaty i będzie realizowane.
-
Aktywacja integracji z obsługą logistyczną Apaczka
Integracja sklepu internetowego z obsługą logistyczną Apaczka daje sprzedającemu możliwość doboru odpowiedniego sposobu dostawy. Można również przypisać poszczególne metody doręczeń do kategorii bądź ustawić jako dostępną dla wszystkich produktów.
Czytaj więcej -
Integracja z eBay - serwisem aukcji internetowych
Zestawienie najważniejszych informacji związanych z integracją sklepu internetowego z serwisem aukcyjnym eBay. Ukazanie, jak krok po kroku przebiega aktywowanie integracji. Dodawanie produktów może odbywać się z poziomu panela administracyjnego sklepu.
Czytaj więcej