Koszyki z niedokończonymi przez klientów zakupami

Udostępnij:

Dodatek Koszyki pozwala na zapamiętywanie niedokończonych zakupów klientów oraz wysyłanie do nich wiadomości z przypomnieniem o niedokończonej transakcji. Pomaga bezpośrednio zwiększyć sprzedaż.

Koszyki - jak uruchomić dodatek?

Korzystanie z funkcji możliwe jest po włączeniu dodatku, aby  go uruchomić należy przejść do zakładki DODATKI » LISTA DODATKÓW, wybrać funkcjonalność i kliknąć przycisk TESTUJ.

W celu ustawienia funkcji należy uruchomić dodatek Koszyki, dane będą widoczne w menu ZAMÓWIENIA » KOSZYKI.

Ta funkcja pozwala na zbieranie w jednym miejscu list zawartości koszyków z niedokończonych przez klientów zakupów. Koszyki na liście powiązane są z danymi zalogowanego klienta lub adnotacją, że był to gość (niezalogowany użytkownik).

Administrator ustala czas, po jakim koszyki zostają porzucone. Nadanie takiego statusu koszykowi skutkuje odpowiednim oznaczeniem na liście oraz wysłaniem maila do klienta.

Włączony dodatek będzie widoczny w zakładce: ZAMÓWIENIA.

Koszyki - jak uruchomić dodatek?

Kliknięcie na wybrany koszyk z listy spowoduje otwarcie okna z jego szczegółami. W prawym górnym rogu okna znajduje się zielony przycisk, umożliwiający złożenie zamówienia na podstawie zawartości koszyka i dostępnych danych klienta.

Panel zarządzania sklepem - Koszyki

W sekcji Ustawienia znajduje się pole do wpisania dni, po których upływie koszyk zostanie uznany za porzucony. Skutkuje to odpowiednim oznaczeniem na liście oraz wysłaniem maila do klienta (jeśli był to użytkownik zalogowany) o zbliżającym się terminie wygaśnięcia koszyka. Po tygodniu dane zostają usunięte zarówno z panelu administratora, jak i klienta.

zamówienia - Koszyki

Wpisaną liczbę dni można zmienić w dowolnym momencie.

Udostępnij:

Nasze serwisy:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.