Użytkownicy - dodatkowe osoby zarządzające sklepem
Dodatek Użytkownicy pozwala prowadzenia danego sklepu przez dodatkowe osoby. Administrator, dzięki tej funkcji może dodawać, usuwać użytkowników oraz zarządzać wysyłką powiadomień.
Użytkownicy - ich modyfikacja w systemie
Korzystanie z funkcji możliwe jest po włączeniu dodatku - aby go uruchomić, należy przejść do zakładki DODATKI » LISTA DODATKÓW, wybrać funkcjonalność i kliknąć przycisk TESTUJ.
Dodawanie i usuwanie użytkownika
W celu dodania nowego użytkownika w sklepie Pasejo należy uruchomić dodatek UŻYTKOWNICY. W zakładce USTAWIENIA pojawi się dodatkowa opcja umożliwiająca zarządzanie kontami użytkowników w sklepie.
Dodatek pozwala na włączenie dodatkowych osób w zarządzanie sklepem i umożliwia jednoczesne zalogowanie kilku kont. W przypadku braku dodatku i zalogowaniu na kilku komputerach z tego samego konta, pozostali użytkownicy zostaną wylogowani - jednocześnie możliwe będzie korzystanie ze sklepu tylko na jednym komputerze. Domyślnie dodanym użytkownikiem na liście będzie osoba, która założyła sklep - nie może ona zostać usunięta przez innych użytkowników.
W celu dodania nowego użytkownika należy kliknąć przycisk +DODAJ UŻYTKOWNIKA, a następnie uzupełnić dane - imię, nazwisko i adres e-mail. Nie ma limitu dodanych użytkowników.
Dodany użytkownik otrzyma wiadomość e-mail w której zostanie przesłany link do ustalenia indywidualnego hasła. Po nadaniu hasła użytkownik będzie miał dostęp do całego panelu administracyjnego sklepu.
Dodatkowe konto można usunąć klikając na ikonę kosza znajdującą się przy użytkowniku.
Zarządzanie powiadomieniami
Dodany użytkownik będzie otrzymywać na swój adres e-mail powiadomienia dotyczące nowych zamówień w sklepie oraz pytań z formularza kontaktowego. Istnieje możliwość wyłączenia otrzymywania powiadomień dla dodatkowych użytkowników. W tym celu użytkownik powinien zalogować się na swoje konto, przejść do zakładki USTAWIENIA » MOJE KONTO i odznaczyć opcję "Wysyłaj powiadomienia na adres e-mail".
-
Hasło logowania dla administratora
Administrator może w dowolnym momencie zmienić wyświetlane w panelu imię i nazwisko oraz hasło logowania. Podczas wprowadzania zmian wyświetlona zostanie prośba o podanie adresu e-mail, na które przesłane zostaną dalsze instrukcje.
Czytaj więcej -
Dodawanie skrótów do menu głównego
Administrator sklepu może dopasować wygląd menu głównego panelu zarządzania poprzez przypięcie do niego odpowiednich skrótów. Dodawanie skrótów do menu ułatwia poruszanie się i zarządzanie sklepem internetowym.
Czytaj więcej