Tłumaczenia Twojego sklepu na różne wersje językowe
W celu ustawienia tłumaczeń lub modyfikacji treści w elementach stałych sklepu należy przejść do menu USTAWIENIA » TŁUMACZENIA.
W sklepie dostępne są tłumaczenia treści na język polski oraz angielski. Stanowią one języki domyślne, dlatego właśnie oznaczone są jako predefiniowane. Istnieje możliwość dodania innych wersji językowych, w tym celu należy dodać nowy język, a następnie przetłumaczyć i wprowadzić tłumaczenia.
Dodawanie nowego tłumaczenia
Tłumaczenie na pozostałe języki jest możliwe do zdefiniowania w zakładce USTAWIENIA » TŁUMACZENIA.
1. Kliknięcie w zielony przycisk +Dodaj tłumaczenie spowoduje otwarcie nowego okna. Tłumaczeniu należy nadać nazwę oraz wybrać z rozwijanej listy kod ISO wprowadzanego języka (kod, którego można używać w linkach do sekcji językowych).
2. Kolejnym krokiem jest pobranie wpisów do przetłumaczenia w języku, w którym zostały już zdefiniowane. Służy temu przycisk Importuj wpisy z predefiniowanego tłumaczenia. Za jego pomocą administrator może wybrać język polski lub angielski.
3. Wybór języka powoduje wyświetlenie listy kluczy językowych z odpowiednimi tłumaczeniami. Przetłumaczone komunikaty należy wpisywać w pola widoczne pod nagłówkiem Tłumaczenie, zaś zmiana paczek odbywa się poprzez wybór odpowiedniej z listy po lewej stronie.
4. Po przetłumaczeniu zawartości paczek należy pamiętać o ustawieniach widoczności, aby użytkownicy sklepu mogli samodzielnie wybrać język. Dodane i widoczne tłumaczenia pojawiają się w stopce strony lub na górnej belce (zgodnie z ustawioną pozycją przełącznika) w formie odpowiednich flag oraz nazwie widocznej po najechaniu kursorem na flagę.
Tłumaczenia nazw, opisów i innych edytowalnych informacji
Aby przetłumaczyć informacje definiowane bezpośrednio w produkcie, zamówieniach lub innych zakładkach należy zmienić wersję językową na górze strony, a następnie uzupełnić wybrane pola oznaczone ikoną kuli ziemskiej.
Zmiana treści stałych w sklepie
Dzięki modułowi tłumaczeń możliwe jest również modyfikowanie tekstów stałych w sklepie, takich jak opisy przycisków, linków, dodatkowych informacji.
W tym celu należy odszukać w sklepie element, który chcemy zmodyfikować, np. opis przycisku na karcie produktu.
W Panelu administratora w zakładce USTAWIENIA » TŁUMACZENIA należy wybrać aktualnie używany język, a następnie korzystając z wyszukiwarki, odszukać tekst, który chcemy zmodyfikować.
W polu Tłumaczenie należy zmienić oryginalny tekst na własny.
Efekt zmiany będzie widoczny w sklepie.
-
Zarządzanie wyglądem sklepu internetowego
Zarządzanie wyglądem sklepu to możliwość wgrania logo sklepu oraz favikony. Może również wybrać i ustawić szablon graficzny strony oraz jeżeli ma podstawową wiedzę o programowaniu, samodzielnie zarządzać i modyfikować style CSS/Less.
Czytaj więcej -
Zarządzanie klientami sklepu internetowego
Sprzedawca ma dostęp do pełnej bazy dany klientów, którzy zrobili zakupy w jego sklepie internetowym. Funkcja "Zarządzanie klientami" obejmuje podgląd informacji na ich temat i możliwość modyfikacji danych na jego temat.
Czytaj więcej