Strony w sklepie internetowym - jak je tworzyć?
W swoim sklepie internetowym na platformie Pasejo, możesz tworzyć dodatkowe strony i podstrony, na których chciałbyś zawrzeć dodatkowe informacje dla swoich klientów. Masz możliwość samodzielnego wpisania adresu oraz treści takiej witryny.
Funkcję możesz uruchomić w zakładce ZAWARTOŚĆ >> STRONY administrator ma możliwość stworzenia własnych podstron widocznych na stronie sklepu.
Tworzenie nowej strony w sklepie
Kliknięcie w button DODAJ STRONĘ spowoduje otwarcie edytora.
Aby utworzona strona była widoczna dla klientów sklepu, należy włączyć jej widoczność. Zielona ikona oka pozwala na podgląd strony, a kosz umożliwia jej usunięcie.
W samym edytorze administrator wpisuje nazwę strony, może też samodzielnie zdefiniować, jak ma wyglądać link (zaznaczając opcję ręcznie), pod którym strona będzie występować oraz wpisać jej treść. Do edytora można wstawiać obrazy oraz linki.
Aktywacja nowej strony w sklepie
Aby utworzone strony były widoczne, należy zamieścić do nich odnośniki w zakładce ZAWARTOŚĆ >> NAWIGACJA.
SEO strony
Posiadając uruchomiony dodatek SEO możemy zoptymalizować dodaną stronę pod kątem wyszukiwarek - szczegółowe informacje na temat dodatku i optymalizacji znajdziesz pod tym linkiem.
Funkcja ta jest niezwykle istotna w budowaniu oraz promocji sklepu internetowego. Dzięki niej możesz udostępniać swoim klientom dodatkowy, wartościowy content w postaci ciekawostek z branży lub ściśle dotyczących twoich produktów. Na takich podstronach może umieścić również instrukcję obsługi lub ważne dane dotyczące twojej oferty.
-
Dodawanie skrótów do menu głównego
Administrator sklepu może dopasować wygląd menu głównego panelu zarządzania poprzez przypięcie do niego odpowiednich skrótów. Dodawanie skrótów do menu ułatwia poruszanie się i zarządzanie sklepem internetowym.
Czytaj więcej -
Blog prowadzony w ramach sklepu internetowego
Platforma umożliwia zarządzającemu sklepem prowadzenie bloga. Dzięki temu administrator ma możliwość komunikowania się z obecnymi i potencjalnymi klientami sklepu. Blog może również zawierać informacje o aktualnej ofercie sklepu i poradniki tematyczne.
Czytaj więcej