Integracje z zaawansowanymi narzędziami Google

Udostępnij:

Integracje z zaawansowanymi narzędziami Google pomagają w jeszcze lepszym wypozycjonowaniu sklepu w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki tym narzędziom sprawdzisz statystyki swojej strony oraz wygenerujesz frazy, na które warto ją pozycjonować. Dowiesz się, co wpiera zwiększeniu konwersji w Twoim sklepie oraz kiedy klienci najczęściej wychodzą, nie dokonując zakupu. Przy pomocy danych dotyczących odwiedzin strony, opracujesz strategię promocji, która pomoże zwiększyć rozpoznawalność firmy oraz sprzedaż.

Korzystanie z funkcji możliwe jest po włączeniu dodatku, aby  go uruchomić należy przejść do zakładki DODATKI » LISTA DODATKÓW, wybrać funkcjonalność i kliknąć przycisk TESTUJ.

W celu integracji z narzędziami analitycznymi należy uruchomić dodatek "Narzędzia Google", a następnie w zakładce INTEGRACJE » NARZĘDZIA GOOGLE, uzupełnić dane.

System Pasejo umożliwia integrację z narzędziami analitycznymi Google, takimi jak Google Analytics oraz Google Tag Manager.

Integracja z narzędziami Google

Integracja z Search Console

W celu integracji sklepu Pasejo z narzędziem Search Console należy zarejestrować się w usłudze Search Console i skonfigurować konto. W trakcie konfiguracji Google Search Console poprosi nas o wybór sposobu weryfikacji. Spośród metod należy wybrać opcję Przesłanie pliku HTML, a następnie skopiować jego nazwę i wkleić w zakładce INTEGRACJE » NARZĘDZIA GOOGLE w polu Search Console. Ostatnim krokiem jest potwierdzenie weryfikacji w usłudze Google Search Console.

Integracja z Google Analytics

W celu integracji sklepu Pasejo z systemem analitycznym Google Analytics należy zarejestrować się w usłudze Google Analytics, oraz skonfigurować konto. W kolejnym kroku z zakładki ADMINISTRACJA » INFORMACJE O ŚLEDZENIU » KOD ŚLEDZENIA należy pobrać Identyfikator śledzenia, a następnie wkleić lub przepisać numer do Pasejo. Identyfikator śledzenia powinien być zapisany w formie UA-XXXXXXXX-X (zamiast znaków X trzeba wpisać unikalny numer konta).

Integracja z Google Tag Manager

W celu integracji sklepu Pasejo z narzędziem Google Tag Manager należy zarejestrować się w usłudze Google Tag Manager i skonfigurować konto. Z zakładki Konta, pobrać Identyfikator kontenera, a następnie wkleić lub przepisać numer do Pasejo. Identyfikator kontenera powinien być zapisany w formie GTM-XXXXXXX (zamiast znaków X trzeba wpisać unikalny identyfikator konta).

Po przygotowaniu kontenera należy pamiętać o jego opublikowaniu.

Udostępnij:

Nasze serwisy:

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności . Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce internetowej.