Integracje z zaawansowanymi narzędziami Google
Integracje z zaawansowanymi narzędziami Google pomagają w jeszcze lepszym wypozycjonowaniu sklepu w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki tym narzędziom sprawdzisz statystyki swojej strony oraz wygenerujesz frazy, na które warto ją pozycjonować. Dowiesz się, co wpiera zwiększeniu konwersji w Twoim sklepie oraz kiedy klienci najczęściej wychodzą, nie dokonując zakupu. Przy pomocy danych dotyczących odwiedzin strony, opracujesz strategię promocji, która pomoże zwiększyć rozpoznawalność firmy oraz sprzedaż.
Korzystanie z funkcji możliwe jest po włączeniu dodatku, aby go uruchomić należy przejść do zakładki DODATKI » LISTA DODATKÓW, wybrać funkcjonalność i kliknąć przycisk TESTUJ.
W celu integracji z narzędziami analitycznymi należy uruchomić dodatek "Narzędzia Google", a następnie w zakładce INTEGRACJE » NARZĘDZIA GOOGLE, uzupełnić dane.
System Pasejo umożliwia integrację z narzędziami analitycznymi Google, takimi jak Google Analytics oraz Google Tag Manager.
Integracja z Search Console
W celu integracji sklepu Pasejo z narzędziem Search Console należy zarejestrować się w usłudze Search Console i skonfigurować konto. W trakcie konfiguracji Google Search Console poprosi nas o wybór sposobu weryfikacji. Spośród metod należy wybrać opcję Przesłanie pliku HTML, a następnie skopiować jego nazwę i wkleić w zakładce INTEGRACJE » NARZĘDZIA GOOGLE w polu Search Console. Ostatnim krokiem jest potwierdzenie weryfikacji w usłudze Google Search Console.
Integracja z Google Analytics
W celu integracji sklepu Pasejo z systemem analitycznym Google Analytics należy zarejestrować się w usłudze Google Analytics, oraz skonfigurować konto. W kolejnym kroku z zakładki ADMINISTRACJA » INFORMACJE O ŚLEDZENIU » KOD ŚLEDZENIA należy pobrać Identyfikator śledzenia, a następnie wkleić lub przepisać numer do Pasejo. Identyfikator śledzenia powinien być zapisany w formie UA-XXXXXXXX-X (zamiast znaków X trzeba wpisać unikalny numer konta).
Integracja z Google Tag Manager
W celu integracji sklepu Pasejo z narzędziem Google Tag Manager należy zarejestrować się w usłudze Google Tag Manager i skonfigurować konto. Z zakładki Konta, pobrać Identyfikator kontenera, a następnie wkleić lub przepisać numer do Pasejo. Identyfikator kontenera powinien być zapisany w formie GTM-XXXXXXX (zamiast znaków X trzeba wpisać unikalny identyfikator konta).
Po przygotowaniu kontenera należy pamiętać o jego opublikowaniu.
-
Integracja z Freshmail - wysyłanie newsletterów
Freshmail to platforma do tworzenia i przesyłania newsletterów do swoich klientów. W systemie Pasejo możliwa jest integracja z tym narzędziem, polegająca na eksporcie bazy adresów e-mail. Przeczytaj jak ją aktywować i konfigurować.
Czytaj więcej -
SEO (Search Engine Optimization) - optymalizacja sklepu internetowego
Rozbudowane SEO dla kart produktów i stron tekstowych, definiowanie odpowiednich znaczników w tym opisów dla grafik czy mapa witryny - to tylko niektóre możliwości, z jakich może skorzystać administrator sklepu internetowego.
Czytaj więcej