Zarządzanie sprzedażą
-
Użytkownicy - dodatkowe osoby zarządzające sklepem
Administrator ma możliwość dodawania nowych użytkowników zarządzających danym sklepem internetowym. Użytkownicy otrzymujący dostęp do panelu administracyjnego, samodzielnie ustawiają hasło i w pełni mogą korzystać z dostępnych w panelu opcji. -
Zamówienia cykliczne - sprzedaż w modelu subskrypcji
Zamówienia cykliczne to możliwość, którą platforma Pasejo proponuje klientom. Administrator zarządzając z poziomu panelu sam ustawia niezbędne parametry, które klienci mogą indywidualnie modyfikować według własnych potrzeb. -
Koszyki z niedokończonymi przez klientów zakupami
Administrator sklepu dzięki dodatkowi ma możliwość zobaczenia w jednym miejscu listy koszyków z niedokończonymi przez klientów zakupami. Sprzedający może również ustalić konkretny czas, po jakim koszyki zostają uznane za porzucone. -
Blokada 18+ - zabezpieczenie przed niepełnoletnimi klientami
Sprzedający ma możliwość aktywowania dodatku blokującego dostęp do całego sklepu, wybranych produktów lub kategorii przed niepełnoletnimi klientami. Blokada 18+ może zostać w dowolnym czasie aktywowana i dezaktywowana. -
Pop-up - wyskakujące okno w Twoim sklepie
Administrator sklepu może udostępnić dodatkową formę reklamy na swoim sklepie internetowym w postaci wyskakującego okna pop-up. Ma możliwość całkowitej edycji treści baneru, a także częstotliwości jego wyświetlania. Przeczytaj więcej w artykule. -
Koszyk dodatków - do czego służy administratorowi sklepu?
Zarządzający sklepem ma możliwość nabywania dodatków usprawniających funkcjonowanie jego sklepu. Koszyk dodatków to zestawienie wszystkich dodanych przed administratora funkcji, które w każdym momencie może nabyć bądź przedłużyć. -
Producenci asortymentu oferowanego w sklepie
Sprzedawca może stworzyć kompleksową listę producentów towarów oferowanych w sklepie internetowym. Producenci zdefiniowani poprzez nazwę, logo lub opis mogą być jednocześnie przypisać do określonych grup produktów. -
Zarządzanie terminami dostaw w Twoim e-sklepie
Administrator sklepu ma możliwość definiowania terminów dostawy obowiązujących w danym e-sklepie. Zarządzanie terminami dostaw to możliwość elastycznego ustawiania dogodnych przedziałów czasowych i domyślne ustawienia preferowanych wartości.